Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij I Love Sushi Capelle aan den IJssel. Meer weten? Ontdek meer
Tosca
14 jun 2026 om 20:51
het is altijd even vers en lekker!
Frans
31 mei 2026 om 14:58
Heerlijk
Henk
22 mei 2026 om 19:52
heerlijke Sushi
Brigitte
20 mei 2026 om 19:04
prima sushi, en de bezorging keurig op tijd !!
Arnold
16 mei 2026 om 22:05
Volgens de Thuisbezorgd app stond de bestelling klaar. Bij aankomst moest deze nog gemaakt worden. Klopte dus niet. Ging daarna wel snel. Kwaliteit was okay.
Monique
16 mei 2026 om 11:53
.
Tolu
14 mei 2026 om 20:06
Was echt super lekker
Arnold
9 mei 2026 om 22:57
Het was lekker op tijd en de kip was goed warm.aardige jongen met bezorgen